رفوگری فرش دست بافت و تابلوفرش

خدمات رفوی فرش دستبافت

با توجه به این که فرش نوعی منسوج بوده و در مقابل حرارت و رطوبت و مرور زمان آسیب پذیر است، ضایعات را تا حدی می توانیم به صورت زیر طبقه بندی نمائیم:

  1. ضایعات ناشی از کهنگی و طول عمر قالی از قبیل پوسیدگی، پاره شدن شیرازه، در رفتگی و فرسودگی چله ها، جر خوردگی و پارگی، رنگ پریدگی و یا از بین رفتن پرزها و غیره.
  2. ضایعات ناشی از حوادث آتش سوزی و سوختگی، بید زدگی، پوسیدگی ناشی از رطوبت و یا مواد شیمیائی، بریدگی با وسایل برنده و چاقو.

ضایعات فوق ممکن است سطحی باشد یعنی فقط به روی پرز های فرش اثر بگذارد و یا عمیق باشد و به چله ها و پودهای فرش نیز آسیب برساند.

دقت داشته باشید که رفوگری فرشهای دست بافت به علت قیمت بالای آن کاملا تخصصی بوده و اجرای این امر نیاز به تخصص بالا دارد که فروشگاه قالینگ با تجربه ی بالا امر روفوگری را انجام میدهد.

قیمت رفوگری فرش

وقتی فرش گران بهایمان و ارزشمندمان آسیب میبیند آن زمان است که قیمت رفوگری فرش به نظرمان چندان اهمیتی ندارد. اما باید بدانید که قیمت رفوگری فرش بر اساس نوع آسیب دیدگی و میزان و عمق آسیب دیدگی محاسبه می شود، هر چه آسیب کمتر و سطحی تر باشد قیمت رفوگری آن کمتر است.

برای کسب اطلاعات بیشتر با روش های تماس زیر در ارتباط باشید: موبایل: 09124141791

 

خدمات رفوگری بصورت حضوری انجام میپذیرد، برای اطلاعات بیشتر با کارشناس خرید فروشگاه قالینگ تماس گرفته و یا با ارسال عکس فرش خود از شرایط و هزینه خدمات اطلاع کسب کنید.